Recente berichten

Hoe caching uw website verbetert

Snelheid Uit onderzoek is gebleken dat een kortere laadtijd zorgt voor een betere gebruikerservaring, wat conversie verbeterd en lijdt tot meer bezochte pagina’s per sessie. Bekende organisaties zoals Amazon en Mozilla hebben diverse reportages uitgebracht waarin het effect van laadtijd op conversieratio wordt uitgelegd. Zo steeg bij Amazon de omzet met 1% voor elke verbetering […]

Meer volgers, bereik en omzet met een Facebook APP.

Social media is anno 2015 erg populair, en dan vooral Facebook. In december 2014 waren er 9.2 miljoen Nederlanders met een Facebook account. Los van het sociale aspect van Facebook, gebruiken steeds meer bedrijven deze media om publiciteit te krijgen. Zo kunnen ze hun laatste producten of acties direct onder de aandacht brengen bij hun […]

Terugblik Exact meets Magento 2015

Elke editie van Exact meets Magento lijkt weer meer bezoekers te trekken. Dit jaar was het thema ‘The next level of e-commerce’ en werd gehouden op het hoofdkantoor van Exact. Het event was goed bezocht en bestond uit een plenaire sessie over Information security en een drietal break-out sessie’s. Er zijn veel diverse onderwerpen in […]

Dierenbescherming gaat viral dankzij Facebook APP

Iedere zomer vangt de Dierenbescherming ruim 13.500 dieren op in het asiel en proberen zo snel mogelijk een nieuw baasje voor ze te vinden. Dit kan niet zonder donaties. Om hier aandacht voor te krijgen is de zomercampagne #GEEFOMMIJ in het leven geroepen. Voor deze zomercampagne heeft de Dierenbescherming app developer 42Functions een Facebook app […]

Meer omzet met een geoptimaliseerde winkelwagen

De winkelwagen is een van de belangrijkste pagina’s in de webshop. Tussen 50% en 75% van de klanten verlaat gemiddeld de winkelwagen zonder de aankoop af te ronden. Door in het design de juiste psychologie, ergonomie en heuristieken te verwerken neem te kans dat de bezoeker beslist de aankoop te doen sterk toe. Met een […]

Een hogere conversie en zichtbaarheid met een responsive website

Een responsive website past zich qua lay-out aan de resolutie van de bezoeker van uw website aan. Dit kan de resolutie van een desktop, tablet of mobiel apparaat zijn. Met een responsive website heeft de bezoeker altijd een fijne gebruikerservaring en worden uw doelstellingen op alle apparaten behaald. Daarnaast genereren responsive websites meer traffic omdat […]

Vorige
  • Contact met een specialist

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.