Recente berichten

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Wat zijn AMP pagina’s? Een AMP pagina (hierna AMP) is een voor mobiele apparaten geoptimaliseerde HTML pagina (AMP HTML). Google heeft AMP ontwikkeld in samenwerking met een aantal grote nieuws en technologie websites om webpagina’s razendsnel en toegankelijk te maken voor mobiele apparaten. Google heeft al heel lang gebruikersvriendelijk en veiligheid hoog in het vaandel […]

Verschil tussen single-, multi- en omnichannel

Via steeds meer kanalen hebben klanten contact met bedrijven en hun merk. Zo heb je e-commerce, social commerce, mobile commerce, de fysieke winkel, pop-up stores, print en nog veel meer channels. Je hoort, ziet en leest ook steeds vaker de termen single-, multi- cross- en omni-channel. In dit artikel geven we een beeld van wat […]

HTTPS een streepje voor in Google ranking

Sinds halverwege het jaar 2014 geeft de Google index websites die het HTTPS protocol hanteren voor hun websites een klein ‘streepje voor’. In het originele artikel van 6 augustus 2014 wordt vermeld dat het de webmasters van websites de tijd gunt om hun websites om te zetten van HTTP naar HTTPS. Nu zijn we meer […]

Betere zoekfunctie in WordPress

De zoekbalk op je website biedt een handige functie voor de bezoeker die weet wat hij zoekt. Snel de contactinformatie zoeken? Een artikel over een bepaald onderwerp vinden? Het is maar een aantal toetsaanslagen verwijderd door middel van dat handige balkje. Maar werkt dit altijd wel naar verwachting? Krijg je wel echt de informatie die […]

Hypernode hosting magento

Een uitdaging bij het ontwikkelen met Magento is de performance. Magento is een uitgebreid pakket dat, als u de performance niet bewaakt, snel langzaam kan worden. Op een traditioneel hostingplatform die alleen de data opslaat is dit altijd een aandachtspunt. Hypernode is een hostingomgeving die speciaal is ingericht voor Magento en daarom een groot voordeel […]

Website conversie verhogen met animatie

Website conversie verhogen met animatie Bijna iedereen kent de tijd in de begin jaren 2000 waar Flash en gif animatie werd gebruikt in websites om het “cool” gehalte te verhogen. Erg gebruiksvriendelijk waren de animaties niet en meestal wel erg irritant. Die tijden zijn gelukkig verleden tijd en de meeste webspecialisten weten nu wel beter. […]

Vorige
  • Contact met een specialist

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.