Recente berichten

Website conversie verhogen met animatie

Website conversie verhogen met animatie Bijna iedereen kent de tijd in de begin jaren 2000 waar Flash en gif animatie werd gebruikt in websites om het “cool” gehalte te verhogen. Erg gebruiksvriendelijk waren de animaties niet en meestal wel erg irritant. Die tijden zijn gelukkig verleden tijd en de meeste webspecialisten weten nu wel beter. […]

Met A/B split testing de website conversie verbeteren

Bij 42Functions hebben we veel ervaring met nieuwe websites, re-designs, grote complexe webshops en web-apps. De trend in website optimalisatie richt zich steeds vaker op A/B split testing om gebruikers op de website te houden en de conversie binnen te halen. In dit artikel wordt uitgelegd hoe A/B split testing werkt en hoe je het […]

Onze Magento connector is nu officieel Microsoft Dynamics NAV Certified

De Magento connector voor Microsoft Dynamics NAV is een groot succes bij onze klanten. Daarnaast is de connector sinds een aantal weken ook officieel gecertificeerd door Microsoft Dynamics NAV. De gecertificeerde koppeling integreert Microsoft Dynamics NAV volledig met Magento. Voor B2B spelers hebben we Magento verder uitgebreid met een B2B Magento e-commerce suite. De functionaliteiten […]

Meer conversie door het gebruik van SSL

De laatste tijd gaan steeds meer webshops en websites over op SSL (Secure Sockets Layer). SSL zorgt voor een beveiligde verbinding tussen de website en haar bezoekers, dat is in deze tijd sowieso al van belang, maar het zorgt indirect ook voor een hogere conversie. Wat doet SSL precies? De verbinding wordt versleuteld. Hierdoor kunnen […]

Hoe caching uw website verbetert

Snelheid Uit onderzoek is gebleken dat een kortere laadtijd zorgt voor een betere gebruikerservaring, wat conversie verbeterd en lijdt tot meer bezochte pagina’s per sessie. Bekende organisaties zoals Amazon en Mozilla hebben diverse reportages uitgebracht waarin het effect van laadtijd op conversieratio wordt uitgelegd. Zo steeg bij Amazon de omzet met 1% voor elke verbetering […]

Meer volgers, bereik en omzet met een Facebook APP.

Social media is anno 2015 erg populair, en dan vooral Facebook. In december 2014 waren er 9.2 miljoen Nederlanders met een Facebook account. Los van het sociale aspect van Facebook, gebruiken steeds meer bedrijven deze media om publiciteit te krijgen. Zo kunnen ze hun laatste producten of acties direct onder de aandacht brengen bij hun […]

Vorige
  • Contact met een specialist

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.