42functions digital agency

Wij zorgen voor de beste gebruikerservaring voor uw klanten en prospects

De eerste indruk is heel bepalend voor het imago van een bedrijf. Een goede ervaring online kenmerkt zich door een overzichtelijke functionaliteit van de (mobiele) website, betrouwbaarheid maar vooral ook een gemakkelijke en prettige dialoog. De gebruiker heeft een prettige ervaring bij het vervullen van zijn/haar behoeftes.

Recent onderzoek toont aan dat 86% van de mensen bereid is om meer te betalen voor hetzelfde product als de gebruikerservaring en de dialoog optimaal verloopt.
Wij ontwerpen en realiseren de optimale gebruikerservaring. We zorgen dat de digitale kanalen aansluiten bij de totale ervaring. Uw website, apps en alle digitale kanalen zijn op elkaar afgestemd zodat we zorgen voor een consistente en congruente merkbeleving.

Sinds 2010 is 42Functions actief in het ontwerpen en optimaliseren van de digitale dialoog. We hebben jarenlange ervaring bij meer dan 50+ opdrachtgevers. De door ons ontworpen websites en webwinkels worden gebruikt door toonaangevende online marketingbureaus en opdrachtgevers. Onze UX ontwerpers hebben een hoge opleiding en de beste tools tot hun beschikking als ons Usability LAB. Als onze middelen, passie en ervaring zetten we in om voor onze opdrachtgevers. een buitengewone gebruikerervaring/ dialoog te creëren.

De Wereld Verandert

Wij voorzien dat de online wereld steeds competitiever wordt.
De klant is aan de macht, zijn verwachtingen liggen hoog en hij is op steeds meer kanalen aanwezig. Daarnaast zorgt technologie dat gebruikerservaring verbeterd en kosten besparen

Optimale Gebruikerservaring

We leven in een tijd waarin de klant aan de macht is. Internet maakt prijzen, producten en onderscheidend vermogen van u en uw concurrenten open en transparant. Het is daarom steeds moeilijker om een concurrentievoordeel te behouden.

Vóór 2020 gaat de klantervaring de positie van prijs en product overnemen als belangrijkste onderscheidende merk factor.
Onderzoek zegt dat klanten een goede klantervaring zeer waarderen

Daarnaast is 86% van de kopers bereid om meer te betalen voor een betere gebruikerservaring.
Een buitengewone gebruikerservaring zorgt er voor dat uw bedrijf:

  • Onderscheidend is (verbeter uw concurrentiepositie).
  • Meer loyale klanten krijgt wat direct uw omzet verhoogt.
  • De conversie verhoogt.
  • U beter gevonden wordt in de zoekmachines als Google.
  • Versterken uw brand door een fijne online ervaring.

Wij geloven in een complete aanpak en in één gebruikerservaring over alle kanalen.

Customer journey(s)

Mensen zijn via steeds meer kanalen in contact met uw merk. Elk contactmoment kan een positieve of negatieve ervaring opleveren.


Inzicht in de customer journey is daarom cruciaal om een optimale gebruikerservaring te realiseren.

Maturity model

Bij het optimaliseren van uw online rendement zijn er vele verbeteringen door te voeren. Waar dienen we de focus op te leggen?
De online maturity van uw organisatie en kanalen laat zien hoe volwassen uw organisatie en online kanalen zijn. Door deze duiding krijgen we een beeld welke verbeteringen op dit moment relevant en meest rendabel zijn in uw situatie.


42functions onderscheid 4 ‘volwassenheid’ levels die richting geven aan het realiseren en optimaliseren van uw online kanalen.

Effect Gain

Er zijn binnen het maturity model in elk level verschillende verbeterpunten om door te voeren. Om te bepalen welke het meeste rendement opleveren bepalen we per verbeterpunt de benodigde resources (effort) en het rendement (Gain). Zo bepalen we via kleine ‘business cases’ de punten die met meeste rendement opleveren en prioriteit krijgen.

Ons team

Onze diensten en oplossingen

Websites, APP’s, eCommerce, Portals, online strategie, Design, UX, Development, e-mail marketing, optimalisatie, Trainingen, full service en support

Bekijk al onze diensten.
Bekijk een selectie van ons werk.

Vorige
  • Contact met een specialist

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.